Pages

Thursday, November 10, 2011

Tension!

Sementara nak tunggu kelas at 11.30 am harini, 
gua update 2 citer dalam 1 hari.
Sekarang gua tengah tensen.
Korang pernah tak rasa tensen macam yg gua rasa sekarg.
Tapi serius, sekarag gua memang tensen!!!!!!!!!
Kenapa gua tensen?
Sebab, baru2 ni adalah raya haji.
Hari raya, kita semua memang tau hari raya macam mana kan.
Kalau takde baju raya, seluar raya, kain raya, tudung raya, seluar dalam raya, takpe tak kisah.
Tapi kalau takde rendang ketupat lemang raya memang tak sah kan.


Raya Haji baru ni, mak gua terlebih rajin.
Dia masak rendang ayam pencen 3 ekoq, tapai pulut satu talam (ni bukan mak gua buat, dia tempah),
ketupat pulut daun palas gua tak tau berapa kilo.


Jadi, bila ada time makan sedap especially makan free mcam ni, nak tolak ke?
Gua dgn laki gua memang makan banyak gila gila pun tak makan banyak cam kitorang.
Mak gua dah jeling2 dah kat gua dan laki gua termasuk rendang ayam dalam kuali.
Tapi gua tak bleh tahan! 


Lepas raya pulak,
gua cuti panjang.
Makan laki lagi.
Sebab laki gua memang jenis yg kaki makan.
Tapi dia untung sebab tak gomok!
Yg gomok gedempol adalh GUA!


Semalam last day cuti.
Makan lagi! 
Daripada gua adalah jenis yg malas masak,
dipaksa masak oleh laki gua.
Maka, lepas masak, apa lagi!
MAKAN LAGI!
Hari ni start keje 
makan lagi!
Kejap tadi kakak ketua dan jiran gua ajak pi makan McD plak!
Gilo apo!
Tensen kan!


Last sekali nikmatilah gambar gua tengah enjoy makan maggi cap tomyam ni.
Babai!


6 comments:

Anonymous said...

hahaha..pn blogger since nek cuti nie memang smua orng tension sbb byk makan.nak2 makan daging korban.ppeergghh memang tk hingta dunia la kan..so bsrat pun nek.n tension.tension n tension laie....sama la kita..tension gaks.so kt opis nk lepas tension makan laie laie n laie..iskh3...memang gilo apo la :-)

Shima Abd Rashid said...

Tu la pasalnye.
Gilo apo!
Hahahahha!

Anonymous said...

Last sekali, ikut dak kakak ketua dgn jiran pi McD?

Shima Abd Rashid said...

Tak ikut. Balik awal pi midvalley beli new shoe. Ehh, x attend convo kah?

Intan and The Boys said...

makan je kak shima selagi boleh. best apa makan. hehehe.

Shima Abd Rashid said...

Alamak Intan! Boleh ke camtu? Nnti gomok takde keyakinan diri...
Gomok susah cari baju cantik...
(betulke perception cmni?)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails