Pages

Wednesday, January 4, 2012

Selamat Tahun Baru & Goodbye 2011

Happy New Year!
Lambat!
Hari ni dah 4hb dah, baru nak update pasal tahun baru.


Review utk 2011
Tahun 2011 adalh thn yg sangat bagus utk saya
mentally, physically dan financially.


Tapi 
biasa la manusia mana yg tak pernah terlepas daripada dugaan hidup kan!
Yup, Allah menduga kesabaran kami.
Tapi, kami terus jugak melangkah dgn sabar.


Memang betul
Assobaru minal iman..
Sabar itu sebahagian daripada iman.


Saya juga dah belajar utk jadi yg lebih penyabar
sbb akhirnya orang yg sabar itu akan menang!
Yay! Alhamdulillah...


Kali ni saya kena sabar lagi utk tunggu jawapan 'itu'.
Saya sgt berharap tahun baru ni, merupakan thn permulaan saya utk ke 'dunia baru'.
Tapi, kalau tak diberi peluang saya akan cuba lagi
Sebab saya mmg nak yg itu.  
Doakan saya berjaya ye!



4 comments:

Anonymous said...

InsyaALLAH. Allah tahu apa yang terbaik tuk setiap hambaNya. sy doakan cik puan kita berjaya dapatkan "itu" w.pun tk tau apa "itu" hehe

Shima Abd Rashid said...

Berdoa lah!
Saya memang percaya dgn kuasa doa dan sabar.
:)

rin said...

Aku doakan kawanku ini mendapat "itu". Amin.

Shima Abd Rashid said...

Timaseh Rin!
Love u!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails