Pages

Wednesday, March 23, 2011

Cabaran Day 3

Misi memang totally, definitely, absolutely GAGAL!
Awal PAGI gua posa, tapi masa tengah drive kat Jalan Duta, Kakak Ketua hantar mesej:
"Ko pose ke harini?"
Damn! Gua dah berbelah bagi.
Teringat kesedapan nasik impit breakfast kat cafe universiti sebelah. 
Sangat sedap ok!
Perut gua dok menyanyi2... Nafsu syahwat makan gua menggila memanggil2 supaya dipenuhi. 
Gua call Kakak Ketua : "tunggu I kat bawah, I amik u kita pi makan"...
Hehehehhe....


Tengah hari.
Kakak Ketua dah malas nak layan gua.
Semua proposal tempat lunch telah ditolak mentah2 oleh Kakak Ketua.
Tapi, oleh kerana Kakak Ketua ini penuh dgn naluri keibuan, 
maka dia terima proposal gua utk lunch kat A&W (maybe dia dah tak tahan dengar gua asyik bebel pasal makan).
On the way, rancangan bertukar kepada Pizza Hut.
Kakak Ketua kata "Jangan pegi Pizza Hut, nanti kena habiskan seketul pizza yg besar"
Gua kata "Takpe, hari niiiiiii je... Esok gua posa"
Kakak Ketua kalah dgn gua. Hahahahhahahahahahahha! Aku menang...


Dalam perjalanan, rancangan bertukar lagi.
Kakak Ketua kata "Nandos pun Ok!"
Gua melompat sampai bumbung kereta happy.
Yay!
Off to Nandos and here we are
1/4 chicken
Peri chips
Coleslaw
Bottomless ice lemon tea...
Burp... Buncit perut gua & Kakak Ketua...
(Dalam hati gua kata, "takpe, Nandos pedas. Pedas boleh potong lemak!")


Hahahahahahahahhahahhahaharunnnnnnnnnnnnnnn....


:P

5 comments:

feenaz's world said...

heheheh...caiyo...chaiyok kak shima....memang susah betul nak start kuruskan bdn nie...pnut skg nie pun tgh usahakn nak kecikkan bdn.....nama je pantang...bukannya pantang betul2 pun....cuma skg nie sapukan losyen mustajab n pakai girdle shj dr Premium Beautiful...nak pakai satu set tak bernafas plak....kang maner nak jaga anak,buat keje rumah lagi...anyway...kita sama2 usaha kuruskan bdn yer....

Shima Abd Rashid said...

Hi pnut! Lama tak jumpa.
Nak gemuk senang, tapi nak kurus susah betul!
ye, sama2 la kita kuruskan badan ye.
Anyway, congratulations on your newborn baby ye...
:)

Anonymous said...

kesian gak kan kat kakak ketua tu...nnti kalau kata dia tk ikt ckp pn blogger nnti takut pn blogger kempunan nk makan smua yang di atas. sbb tu lah dgn sifat keibubapaan beliau turutkan juak hari makan sepejabat pn blogger :-). pendapat sy jer ler tu..hehehehe..atau pun. apa pun sy rasa ler kan, kakak ketua tu mesti layan kan je pn blogger sbb kesannya dia pun turut kenyang dan ada kawan yang nk makan n JJCM dgn dia....mesti dia suka..saya pasti n yakin :-) apa pun teruskan usaha diet pn blogger supaya si kakak ketua pun leh turut diet sama.hehhehhe...tu pendapat hambe jer la yer pn blogger :-P hahahhahahha

Shima Abd Rashid said...

hahahahahah!
wei kakak ketua!
Jom layan makan cepat!
hahahahaha!
:P

Anonymous said...

hari nie pn blogger dh tk dk idea mau makan kt mana...huhuhu..pn blogger kot2 le ada idea mau makan kt mn kasi tau na....che tgh dok fikiaq gaks nie nk mentekedarah ke mana....huhuhu..blur sedunia EH

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails