Pages

Thursday, April 14, 2011

Lelaki & Tongkeng Ayam

Idea ni datang lepas baca blog satu kawan.


Dulu, gua ingat laki gua dan adik gua je yg suka tongkeng ayam, 
tapi ghupanya rupanya ramai lagi orang berjantina lelaki ni suka


TONGKENG AYAM!


Pakcik2 kat opis gua pun suka tongkeng ayam.
Hidup gua dikelilingi oleh lelaki2 yg suka makan tongkeng ayam.
Kenapa diorang suka tongkeng ayam ek?
Kan ada banyak lagi part yg best, hati ayam, pedal ayam, leher ayam, pedai ayam, kepak ayam...
Gua rase dalam banyak2 body ayam yg ada, tongkeng ayam lah part yg paling tak best dan 
geli tak menyelerakan lansung!
Bak kata kakak ketua yg asalnya dari Penang
"eeii... mengkelan aku nak makan!"


Laki gua siap ada feel lagi makan tongkeng ayam.
Serius gua tak paham...
Laki / boifren korang suka makan tongkeng ayam tak?
Cer tanya...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails