Pages

Wednesday, October 12, 2011

Cerita Baru Lagi...

Hari ni patutnya Wordless Wednesday.
Tapi takpe la, nak cerita jugak.


Last week adalah week terpenat dalam donia.
Start Senin saya kena pi Penang 3 hari.
Senin - Kawan2 berjimba ria kat Penang, saya berjimba demam, tak boleh bangun.
Selasa - Baru boleh bangun dari katil
Rabu - Balik KL.


Khamis - cuti-basuh baju-manjakan laki anak-melepaskan rindu kat laki anak


Jumaat - Terbang ke Kuching lagi sampai hari Ahad
              Kerja-kerja-kerja sambil nangis!
              Uwaaaaaaaaaa!


Hari Senin, Selasa, Rabu saya takde rumah.
Hari Jumaat pagi pukul 4 pagi maid saya nampak ada orang suluh guna torchlet kat bilik dia.
Lepas tu dia dengar bunyi ketenggggggg!!!


Bagitau pada en. Husband.
En. Husband kata
"ohhh, bagusnya. Tu mesti RELA buat round kat belakang rumah!
Ohhh, positif sungguh la laki ku!
Bila check, siap ada tapak kasut, ada rumput rumpai bekas orang panjat gate belakang rumah!


Mesti Si Lahabau tu dah target rumah gua sebab gua takde kat rumah lama...


Sampai hari ni gua fobia okeh!
Tido malam gua siap mimpi2 dan selalu terbangun tengah malam!
Lahabau punya Lahabau!



4 comments:

h4ni3 said...

singgah sini.. :)

ish ish.. takutnya orang panjat umah

Shima Abd Rashid said...

Mmg sgt takut okeh!

The Triple N said...

kalau manusia yg panjat mmg bahaya..kalau binatang liar boleh gak sekat dgn belerang..sekat dgn ayat Kursi..try tgk..harapnya menjadi..Amin..

Shima Abd Rashid said...

Fizah : Nnti kite nak buat tembok tinggi & tambah besi tajam kat belakang rumah.
Takut sgt tido malam sekarg ni...
Sekarg ni pun dok sekat dgn ayat kursi. Semoga Allah melindungi kami sekeluarga...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails