Pages

Sunday, November 14, 2010

Alter Ego, Journal & Research

Saya nak buat confession...

Sebenarnye blog ni adalah my alter ego.

Saya wajib cari journal and topic for medical based research..

Tapi,

saya tolak tepi semua benda tu.

Hari2 saya main Facebook, Twitter & Blog...

Lepas tu bila orang tanya, "apa tajuk research?"

"Bila nak sambung?" sambung ape? sambung tali ke?


Saya jawab "takde tajuk! tak tau nak buat pasal apa...

Tapi yg sebenarnye saya tak cari, saya buat tak tau. Gile lah!


Yg saya tau, saya minat dgn Kuman bukan Kuman Kumin artis ye.


Ape saje kuman, semua saya suka esp. yg jenis2 bawak penyakit kat manusia, kucing, lembu dan seangkatan dengannya.

Korang ada idea nak suruh saya buat apa tak?

2 comments:

Dr Singa said...

saya suka bunuh kuman
kuman jahat!
tetapi.. kerana kuman lah kami dapat duit..
.
.
tak menjawab soklan ek??!!
:)

Shima Abd Rashid said...

hehehehe... saya suka buat ubat utk bunuh kuman supaya hangpa semua bleh buat duit..
hahahahaha!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails