Pages

Tuesday, November 9, 2010

'Setim Bot'

Haritu pergi makan stim bot.
Kononnye nak ubah selera.
Nak kurus, kena makan yg rebus2 dan bakar2 je...

Tapi....
Gua memang ada masalah dgn Chinese food.
Tekak & anak tekak gua tak berapa nak 'setim' dgn Stim Bot.
Orang kedai tu, serve nasik goreng cina sekali..
Haiiyyyyyaaaa, lu tadak nasik jenis lain kah?

Tapi...
Bila en. Hubby tanya "Sedap tak?"
Dia jawab sendiri "Sedap kan!"
Gua jawab tapi pelan "emmm, sedap!"
Hehehehe...
Muka gua yg tak berapa nak 'setim' tengok Stim Bot.
Gua yg tengah cuba bersungguh2 mencari di manakah keenakan stim bot tu...

6 comments:

Anonymous said...

Pn Shima, kt mana nie? try la p Tupai2..Setim boat dia memang kau2 sedap maaaa....sekepala RM28. bdk2 bwh 4 thn Free, 5th-12 thn RM15. hehehehe..dia buka kul 6pm :-) hehe...

Shima Abd Rashid said...

Cik Anon,
ni kat Ummi Seafood PD...

Dr Singa said...

stim bot
udang misai biru2+mee hijau+benda bulat2 lonjong2= sedapppppppppp

starry~ said...

eh tajuk sama. tekejut aku ingat blogspot ada problem haha.. aku suka setim bot. yummy.

Shima Abd Rashid said...

satu lagi tempat best yg bagi gua tak best :

Restoran Nelayan Titiwangsa.
The best part is bila tgk waiter tuang ketam, udang & sotong berlambak2...
Part makan adalah biase2 je...

starry~ said...

aku juga tak suka restoran nelayan. bayar mahal untuk ramadhan buffet. air bagi sirap ais dah cair dan tak boleh refill. kedekut. pegi kenduri kawin pun bole refill. free pulak tu.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails