Pages

Wednesday, February 9, 2011

Dugaan Hidup

Saya selalu tertanya-tanya...
Kenapa aku?
Kenapa aku?
Kenapa aku yg patut terima dugaan mcm ni...

Tapi,
seteruk2 dugaan yg kita hadapi hari ini, 
ada lagi orang yg lebih teruk dugaan & ujian dariNya...
(I'm bad in writing, but I need to express my feelings though)

Saya redha dengan semua yg terjadi...
Saya terima Qada' & Qadar dari Allah...

Jadi, this is not the end of our life.
Keep on moving.
Life is Great, Enjoy to the Fullest.
Tak nak sedih2 dah, tak nak emosi2 dah...

5 comments:

Anonymous said...

setiap yang hidup pasti diduga.
kalau tak rasa berat, maka bukan ujian.
lain orang lain ujiannya.
nak berjaya dalam ujian,
tentu perlu usaha, sabar, pengorbanan dan ilmu.
talk to those who are experienced and seek advice.
ya bila lihat orang lain yang lebih berat ujiannya, tentu kita bersyukur.
take care dear,
kak siti

starry~ said...

ko ni nape shima.. asyik marah org. atau marah org yg buat ko jadi marah tuh. kalo nak share mari la cite dgn daku..

Unknown said...

~amboi.. nyempat lagi letak title blog kat situ yerk.. hehe=)

~tp mmg btol pun title blog tu maksudkan
~xnak sedey2 lagi okeh puan..^^ chill~

Shima Abd Rashid said...

Tq very much for caring korang...
Im ok & tak nak sedih dah...
Love u all...
:D

Anonymous said...

adat org pompuan sket2 emo, biasala tuh

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails