Pages

Thursday, December 23, 2010

Makan Boss

Tajuk adalah makan Boss.
Tapi sebenarnya gua tak makan Boss gua dan Boss gua pun takkan makan gua.
Ofis gua buat surprise makan2 sempena birthday Boss gua yg ke berapa pun gua tak tau.

Gua sebenarnya adalah agak tak suka dengan makanan yg sedap2 camni.
Sebab utama adalah bila gua dah start makan, gua akan makan makan dan makan lagi.
Lepas tu yg menanggung akibatnye adalah diri gua sendiri. 
Badan gua dah tak dapat nak menampung lemak tepu yg berlebihan dah!

Takde pe nak tulis. Hanya ada gambar makanan yg sedap2 je...
Enjoy the picture.

Siakap Stim
Tepung Goreng Udang sbb udang adalah cetoet saja saiznya...
Makanan yg boleh menjana lemak tepu kat badan gua.
Meja panjang
Kami
Birthday Boy!
Kami yang Bokkk!
Kami & birthday boy

6 comments:

Anonymous said...

shima:Gua sebenarnya adalah agak tak suka dengan makanan yg sedap2 camni.
intan: ye ke??? boleh percaya ka????????? aku ras dia makan tahap gaban nyerrrrrrrr.... ehehh( jgn mare yea....)untuk pengetahuan dia merupakan maria tengku sabri junior....eheheh

Shima Abd Rashid said...

amboi! amboi! sesuka hati korang je komen kat aku eh!
aku maria tunku sabri junior, korang adalah Jaafar Onn senior!
hahahahahahahaha!

Anonymous said...

hhmmmm...bukan ngata yer wahai pn blogger :-) malah itu adalah kebenarannya :-) hehehe...ko memang suka makan..& makan makanan yang pelik2 :-) hehehe

Shima Abd Rashid said...

yelah wahai cik anon,
lepas ni nak try lipas goreng lah!
:P

Dr Singa said...

boss belanja??!!
bantai je!!!!

Shima Abd Rashid said...

Dr. Singa, boss tak belanja, kitorang belanja boss di hujung tahun (birthday boss)...
Tapi sepanjang awal thn, tgh thn boss belanja kitorang!
hehehe...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails