Pages

Wednesday, December 22, 2010

Online Shopping

Semalam Shyningstarry tunjuk kat saya satu blog yg jual bracelet & bookmark.
Mula2 malas nak amik pot dgn online shopping ni, tapi bila tgk charm bracelets & bookmark yg sgt comel
saya terus suka & beli satu sempena kembali semula dgn hobi membaca ni.

Tukang kedai tu sgt pandai match kan charms yg ada.
Suke la!
Rase muda balik walaupun umur I baru je menjangkau '3 thn'. hehehehehe...
Shyningstarry pun bermurah hati hadiahkan saya satu bracelet yg klasik dan comel.
Suke lah!
Tq Shyningstarry! Luv u!
Ni saya punya charm bracelet & bookmark.
Comel kan!


Charm Bracelet
Bookmark



2 comments:

Dr Singa said...

book mark?
ingat cucuk sanggul..
:)

Shima Abd Rashid said...

hahahah! tak boleh beli cucuk sanggul.
Gua takde rambut...
:P

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails