Pages

Thursday, June 23, 2011

Umur

Sedar tak sedar lagi 9 thn je umur saya nak jadi 40...
Oh, anda semua boleh agak berapa umur saya sekarang kan!
:)


Life begin at 40.
Itu utk lelaki. Betul ke?
Orang kata lelaki akan matang bila usia mencecah 40.
Dan orang kata lelaki akan macam2 bila usia dah 40.
Betulke?
Kalau betul, takutnya saya!


Wahai lelaki saya,
jangan macam2 masa umur anda 40 ya! Nanti saya piat telinga awak!


Lagi 9 thn umur jadi 40.
Macam2 soalan ada dalam kepala saya.
Kulit saya akan jadi kedut2 kah?
Saya boleh bergelak ketawa kuat2 lagi kah?
Saya kena beranak lagi cepat2 kah?


Dan yg paling penting,
saya dah ada duit simpanan kat Tabung Haji kah?


Nasib baik saya dah kawen.
Kalau belum kawen, msti lebih byk soalan dalam otak saya.


So, to those yg belum kawen, cepat2 kawen!
Life is short, dont make it like a shit, Enjoy to the fullest!





1 comments:

Unknown said...

Dan salah seorang yg belum b'kahwin itu pun menjawab '' belum sampai seru, & keadaan tidak mengizinkan lagi utk berbuat demikian.. Apapun Life Is Great, Enjoy To The Fullest! '' hehehe=)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails