Pages

Saturday, May 5, 2012

Benci hokeh!

Hari ni sgt membencikan
Tau kenapa?
Bukan benci orang
Tapi benci komputer nih!
Ni komputer yg tgh ditekan2 dadanya

komputer yg simpan segala mcm benda
komputer hitam lama nih


Komputer hitam lama nih dah delete segala file gambar & file lagu dalam henfon gua!!!
Sangat marah hokeh!
Marah kat student pun tak pernah macam nih
File lagu ok lagi.
Tapi file gambar!!!!
Ada gambar2 Afif since first day lahir!!!
Gambar bilik masa kawen
Gambar rambut cantik before kawen
Gambar Afif banyak!!!
Benci lah!


Before ni sape2 yg cucuk pendrive kat komputer hitam ni, semua file diorang kena delete.
Before ni gua rasa sikit bangga
"oh, komputer gua bagus. Protection is very the strong. Cayalah komputer hitam!"
(Mungkin sebab ada sikit ke'riak'kan di situ, maka mendapat balasan)


Dan hari ni dia delete semua file gambar kesayangan gua!


Serius marah.


Jadi, jangan kacau gua hari ni.


Komputer hitam yg bakal dihumbankan.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails