Pages

Wednesday, May 2, 2012

Saya kembali

Assalamualaikum w.b.t


wah, wah! dah lama tak post cerita ceriti kat blog.
Banyak cerita sebenarnya.
Tapi tak sempat nak menulis a.k.a menaip.
terlalu banyak kerja sampai nak bernafas pun tak sempat (cewwaahhh, tipu la tu kan!)


Minggu ni saya sempat jugak bernafas sbb kawan saya akan ambik alih Degree kelas weekend nih.
So, tak payah prepare lecture note dan baca-baca buku.
Relax sketttt...


Mesti korang pelik kan, kenapa bila ada kelas je, kena prepare lecture notes?
Sebab, saya mengajar new course dan new subject.
Jadi, dah memang ditetapkan sejak azali bahawa saya adalah last minute person,
maka, segala preparation adalah last minute.
Selalu marah student sebab buat kerja last minute,
tapi sebenarnya me = to my students.
Eheh!


Ok, harap2 esok saya rajin utk update lagi.
Oh ye, sekarang saya jugak dah hire photographer utk blog ni (cewwaahh! budget macam blogger glamer kan...!)
Dan kat bawah ni adalah Photographer blog saya daripada pandangan sisi. 



0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails