Pages

Monday, October 4, 2010

Aktiviti Hari Senin

Hari ni macam biasa, takde kelas lagi... 
Owwhh, hari ni saya sgt productive.
Saya dah berjaya key in markah 40% (test, lab report, tutorial bla bla bla)!
Cayalah saya!
Tapi Final Paper tak mark lagi..   :(

Tadi saya dah berjaya jugak jumpa kawan lama saya yg nak kawen 10.10.10 ni!
Dia hantar kad jemputan.
Ok, nampaknya weekend ni ada aktiviti...

Azam saya utk hari Senin adalah, saya nak makan asam!
Saya tak nak makan nasik.
Saya nak kurus macam kawan saya tadi...
Saya nak kurus b4 hari Ahad nih!
Caiyyok! Caiyyokk!

Sebalang asam
Sebalang asam yg akan dihabiskan.

3 comments:

Dr Singa said...

wehhhhhh..........

gestrik kang!!!!!!!!!
:P

Anonymous said...

dh hbs ka asam sebalang tu? hehe.selamat berdiot wahai puan Blogger :-) Semoga tercapai matlamat. chaiyok3. jgn lupa teruskan diet esok gaks tau :-p

Shima Abd Rashid said...

MASAMMMMMMMMMMMMMnyeeeeeeeeeeeeee!!!!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails