Pages

Monday, October 18, 2010

Makkah

Mak saya pegi Mekah...
Semalam kitorang pegi hantar mak kat Kelana Jaya ramai2..
Masa salam2 dgn mak, kitorang nangis esp. saya...
Saya nangis sampai tak sempat nak amik gambar mak saya masa kat Kelana Jaya.
Saya nangis sbb sedih.  
Sebelum ni saya yg selalu tinggal mak, pegi sana sini..
Tapi, sekarang mak pulak yg tinggal saya!
Uwwwaaaaaaaaaaa...!
Tapi saya pelik, nape family kitorang je yg nangis?
Family org lain siap gelak2 je masa diorang salam2..
Adakah tradisi nangis2 masa hantar org pegi Mekah dah berlalu?

Sedara mara
Emak & kawan
Sesi bersalam salaman
Emak yg happy sbb dpt pi Mekah

2 comments:

starry said...

ada seorang muallaf pernah tanya aku, orang pegi Mekah pegi buat perkara yang baik, kenapa nak tangisi? Kalau orang pergi Australia, ke memana ke untuk bercuti, kenapa tak nangis2..?? Buat aku terfikir gak la haha. tapi masa mak bapak aku pegi mekah dulu, aku nangis jugak :)

Shima Abd Rashid said...

betul!
tapi sungguhla tak dpt menahan emosi...
asyik nak nangis je...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails