Pages

Friday, October 29, 2010

Makan

Semalam muka saya gatal2.
Rase cam ada bulu2 kat muka.
Rasenye sbb makan budu & sambal belacan kot..
Fuhhhh...
memang kawww betul budu & sambal belacan tu.

Ohhhh, saya kena pantang mkn makanan Malaysia (cewwahh!)
Jadi, smlm en. hubby bawak pi makan Western kat restoran mana ntah
kat Keramat.

Saya makan spaghetti arabiata
En. Hubby makan Mix Grill.
Spaghetti arabiata adalah hampas ok!  (Pizza Hut is much better).
1 over 5.
Mix Grill adalah superb & restoran adalah sgt cantik.
Rasa cam ada kat Pekan Koboi Texas je...

Afif kata " abang & horse!"
Ada byk section for bottles kat restoran ni
En. Hubby (1 gambar je). Bila dia suruh saya snap gambar dia, saya tak layan! hehehe.. sian...
Mix Grill (as I said before: Superb!)
Spaghetti Arabiata & Ice Blended Chocolate (Botol susu is excluded from the meal!)
Mula2 saya was was. But it's a malt drink.
Motif gambar ni sbb nak tunjuk pintu koboi kat belakang tu.
Hey, Im the writer! I deserve 2 pictures in a row!
The board

3 comments:

Dr Singa said...

sedap rau Barbican tu!!!
(mula2 cuak jugak...terpusing2 botol dan mata sebab baca label.)

Intan and The Boys said...

ok. berkenan gila ngan mix grill tu.

Shima Abd Rashid said...

Dr. Singa : sedap ke? tak berani nak try..

Puterikurekure: cepat! cepat! pegi cari kat manjung, tak pun meh dtg kl.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails