Pages

Thursday, October 7, 2010

Hari Habitat Sedunia

Korang pernah dgr Hari Habitat Sedunia tak? Click sini kalau nak tau.
Saya tak pernah.
Semalam saya pi seminar.
Seminar Keselamatan Makanan sempena Hari Habitat Sedonia.
Seminar ni dianjurkan oleh Kementerian Perumahan & Kerajaan Tempatan.
(Faham tak kaitan kementerian di atas dgn Hari Habitat Sedonia? Sila buat round table discussion kalau tak paham).

Saya paling suka kalau join seminar yg dianjurkan oleh kementerian.
Sbb ape?
Sbb ada byk food that we can't resist!
Best bangat!
Kalau masa belajar dulu, musim seminar adalah yg ditunggu2.
Tunggu nak ngap! (sila bayangkan saya nganga mulut luas2 in attempt to makan Big Mac 3 lapis)

Hari Habitat Sedonia
Handout
Aktiviti mengumpul pensel bermula.

2 comments:

Dr Singa said...

isyyyyyyyy....
saya tak boleh pikir kaitannya...
.
.
pssssttt...ko ngantuk eh???
sebab tu tembak gambar pensil???
:)

Shima Abd Rashid said...

Dr. Singa, kan dah suruh buat round table discussion kalo tak bleh pikir!
hahahahha!
:P

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails