Pages

Monday, October 18, 2010

Kurang Ajar

Tadi saya buat tawaf 3 kali keliling kawasan kampus sbb takde parking!
(Kawasan kampus tempat saya keje tgh renovate sekarang).
Akhirnya saya jumpa jugak parking, tapi Pak Guard tak bagi saya parking kat situ...
Tengah saya cakap2 dgn Pak Guard, tiba-tiba datang satu motor student.
Budak tu nak tanya Pak Guard pasal dia punya wallet hilang.
Tapi yg teruknya, budak tu letak motor belakang tepi kereta saya, & saya kena berusaha keras kalau nak keluar dari parking sbb ada motor budak tu.
Saya tak cakap ape2, & terus reverse keluar.
Tapi oleh sebab budak ni memang jenis yg kurang ajar, dia tgk saya nak keluar, dia rem rem kan moto dia mcm dia nak langgar kereta saya!
Saya bukak tingkap kereta dan cakap:


Saya : apa masalah awak?
Budak : takde masalah, u nak keluar, u keluar la..
Saya : habis tu yg u rem rem moto u mcm nak langgar kereta saya kenapa?
Budak : saya saja2, suka hati saya la nak buat ape pun kat moto saya...
Saya : U student Farmasi ye?
Budak : aah, kenapa? Blah la!


Lepas tu saya terus pegi dari situ...
Sekarang saya agak risau kalau2 dia buat something kat kete saya..
Cuba korang bayangkan, kita yg adult ni terpaksa takut dgn budak student hingusan belasan thn!


7 comments:

starry said...

shima! dia tau tak ko tu lecturer dia?
kurang ajar! geram aku baca!

Shima Abd Rashid said...

aku pun tak sure dia tau ke tak...
mmg geram.
budak2 sekarg, kita yg kena takut dgn diorang!

Dr Singa said...

sila camkan muka dia!!!!!

en_me said...

bengang kanns.. uhuhu

Shima Abd Rashid said...

Dr. singa : dah buat pengecaman & dah amik plat no moto dia (atas bantuan pak guard).

en_me : mmg bengang!!!! kalo bleh rase nak lempang, tapi tak bleh lempang, kang dia plak yg lempang saya dulu...
:(

Dr Singa said...

saiful nang eh??
ko ada link “wedding terunggul dekad ini” tak..
nak compare gak!

Shima Abd Rashid said...

Dr. singa,
sila compare!
hahahaha!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails