Pages

Monday, September 27, 2010

Exam + Toyol

Hari ni saya jaga exam.
Aduihhhhhh! penatnye jaga exam!
Ada org tanya, "Kenapa penat jaga exam? Jaga exam la seronok!"
Jaga exam ibarat berjalan kaki berpuluh2 kilometer...
Memang kena berjalan berpuluh2 kilometer, kena round, kena tgk satu2 muka budak.
Sebab ape? Sebab, nanti budak2 bawak TOYOL!
Bukan hantu toyol yg curi duit, tapi toyol nota kecik2 supaya diorang boleh tiru..
Saya pernah tangkap budak bawak toyol.  Geramnye saya... rasa nak cekik2 budak tu
tapi saya jadi professional, saya tegur baik2, saya suruh budak tu bagi toyol & suruh budak tu sign borang... ambik ko!

Haihhhhhh, budak2 zaman sekarg...



Bukan toyol ni...
Mari menjawab exam!
Mari  menjawab exam!

3 comments:

en_me said...

mcam bapak dan emak budak2 tewwww..

Anonymous said...

memang letey gler klau invglate exam.huhuhu klau dicumulatif leh smpai umah sy kt Cheras :) nk g Exam Hall 1 laie.kena jalan laie huhuhu memang leh kuruih la mcm nie (kuruske)hehe.. bab tiyol nie serah kt cik semah la dia nie hdung cat :-) nnti che nk belajaq & khatam skali :-)

Shima Abd Rashid said...

:)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails