Pages

Tuesday, September 28, 2010

Sekarang baru saya tau...

Sekarang baru saya tau, dulu saya pernah buat... Saya ingat diorang tak nampak, tapi sebenarnye diorang nampak & diorang buat tak tau je...
Dulu2 masa belajar, kalau terserempak dgn lecturer, saya akan buat2 tgk atas, kira burung terbang, kira bintang, tgk bawah, buat2 cari barang jatuh, ataupun yg paling best, saya pusing ke tempat lain...
Pernah, saya & boifren suami naik moto jalan same2 (hehehe, malu2 nak mengaku).  Tib2 muncul Prof. NN.  Alamak! terus kitorang lari...
Saya selalu buat mcm ni especially kalau saya terserempak dgn Prof. NN. Sorry Prof NN. Didn't mean to lari from u, Im just trying to adapt with my adolescent world! (hahahaha, alasan).
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tadi, saya terserempak dgn 2 org budak.  Dari jauh, bila diorang nmpak saya diorang stop.  Yg sorang buat2 cari barang, yg sorang lagi berdiri tak tau nak buat apa.  Lepas tu terus diorang kona cari jalan lain.
Hmmmm, why ah? Mesti dorang ingat saya tak realize, but WE DO REALIZE DEAR FELLOW STUDENTS...
Takpelah, what u give u get back kan! What goes around comes around! Ni adalah what I got after what I gave to Prof NN...
Anyway, Thanx for everything Prof. NN & Assoc. Prof. MRS!





Notakaki: Entry hari ni takde gambar... Tak sempat nak ambik gambar budak 2 org yg lari tadi... :P

4 comments:

Anonymous said...

betul3...memang apa yang kite wat dulu kt cikgu, kt lect, kt supervisor..la nie kena kt kite balik. hehe..Allah Maha Adil :-)

Shima Abd Rashid said...

yup! yup! true! true! true!

Dr Singa said...

saya dulu2 suka kutuk2 lecturer..
ajuk2 dia jalan..ngajar...
.
kalau saya jadik lecturer.. mesti kena kutuk punya lahhh!!

Shima Abd Rashid said...

hahaha! kutuk-mengutuk, umpat-mengumpat, keji-mengeji, caci-mencaci adalah biasa di kalangan student & lecturer!
tarak kesah punya!
hahaha!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails