Pages

Monday, September 20, 2010

Kes Mistik Selesai...

Hari tu kan saya cerita pasal Lailatul Qadar + Mistik (click sini).
Hari Sabtu lepas, pintu rumah saya bergegar lagi... haihhhhhh, risau saya.
Kenapa la hantu setan nak ganggu rumah saya plak ni!
Saya betul2 takut! takut gila!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tapi, setelah kes mistik ini disiasat oleh en. Hubby dan ayah saya,
rupanya, bila jiran sebelah rumah saya terajang tutup pintu rumah diorang kuat2,
maka, gegaran tu akan sampai ke rumah saya pulak!
laaa... penat je saya takut!
cessss....
(camne agaknye keadaan pintu rumah jiran saya tu sekarang agaknye ye?)
Gambar pintu yg di google sekali lagi

2 comments:

Anonymous said...

cuba wat xperimen laks..cuba tutup pntu kuat2 laks biaq jiran hang laks "takut" hehehe

Shima Abd Rashid said...

hahahhahahaah! biaq padan muka depa!
takutkan aku sangat!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails