Pages

Monday, September 6, 2010

Kali Pertama

Sebenarnya ini bukanlah kali pertama saya menulis kat blog.. b4 ni pun saya ada blog, blog kat Friendster (saya dah delete akaun Friendster saya) & Fotopages...
Dulu, saya suka update gambar dan cerita tentang tempat2 menarik yang saya pernah pegi..
Tapi sekarang tidak lagi... mungkin sbb saya dah tak pegi ke tempat2 menarik @ saya yg memang dah jadi species pemalas.. padahal byk je benda yg saya boleh cerita... lagipun, org kata Fotopages tu adalah laman web yg berasal daripada Israel... ntah la.. saya pun tak sure sgt pasal ni...
Now, I'm back into the blogging world. Harap2 saya dah tak menjadi pemalas tahap dewa dah...



utk memeriahkan lagi blog baru saya ni, saya paste kan gambar buah hati saya, Afif Harith...
Afif & Bakul


Afif & Friends






0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails